loading...
zed bazi fun club
zakharasli بازدید : 2716 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)
تمامی آلبوم ها و آهنگ های اجرا شده توسط آيدين را می توانید از این قسمت دریافت کنید




بيوگرافي آيدين

زمان تولد: March 8, 1984
مكان تولد: Anaheim, California


خواننده جوان ايراني-امريكايي كه ملودي و شعر شرقي رو با اهنگ jazz و trance غربي ادغام ميكنه
براي آيدين موسيقي فقط چيزي نيست كه بهش گوش بده..."من فقط به يك اهنگ گوش نميدهم.اون رو نفس ميكشم.زندگي ميكنمش.موسيقي انرژي زندگي منه.درست مثل مادرم،خواننده معروف ايراني ،شورانگيز"

"من در خانواده اي بزرگ شدم كه موسيقي و خواندن اهميت زيادي داشت مثل غذاي روزانه امان.من نمي تونستم و هنوز هم نمي تونم يك روز رو بدون خواندن پشت سر بگذارم.بعضي مردم وقتي ناراحت هستند گريه ميكنند.بعضي ها وقتي عصباني هستند ميروند بيرون و ميدوند.من ميخونم.به موسيقي گوش ميكنم .ترانه مي نويسم و اهنگ درست ميكنم"
"به نظر من موسيقي حتما نبايد به زباني باشه كه تو مي فهمي.فقط بايد به سادگي تو رو حركت بده و احساسات تو رو لمس كنه.موسيقي من ممكنه براي همه نباشه و يا شايد هم باشه....زمان همه چيز رو مشخص ميكنه"


---------------------------------------------------------------------
دانلود كل آلبوم در يك فايل زيپ


( جهت دريافت هر آلبوم در يك فايل زيپ بر روي نام هر يك از آلبوم ها كليك كنيد )

 Idin - Guess.zip 46.2 MB Feb-09-12
 Idin - Revolution.zip 46.9 MB Feb-09-12
 Idin - The Voice.zip 46.8 MB Feb-09-12

****************************************************************************************************


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به وبلاگ طرفداران zedbaziخوش اومدید.مادر اینجا به مقایسه رپر ها,برترین گروه های رپ ایرانی,دانلود برترین اهنگ ها,قسمت دانشنامه رپ,زندگی نامه رپر ها,و lعکس و .....ومطالب جالب دیگر.امید وارم ساعات خوشی در این وبلاگ سپری کنید." در گذشت مادر گرامی خشایار sr ( تیک تاک ) را تسلیت میگویم "
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما برترین رپر از دهه70تا به الان کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 179
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 11,416
  • بازدید کلی : 111,187